Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

EROMANTIKA

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megpróbáljam minél szélesebb olvasói körhöz eljuttatni írásaimat. Erotikus regényeket írok immár két éve. Az első kettőt magánkiadásban jelentettem meg, de terjeszteni nem tudom. Arra gondoltam, hogy keletkezésük sorrendjében következő, harmadik regényemet részletekben, blog-bejegyzések formájában közzéteszem. Minden kedves erotikabarátnak jó szórakozást kívánok!

Friss topikok

Szegény ember lánya - 34. rész

2014.06.11. 15:04 Alíz Molnár

Ahogy beléptek, Elza megállapította magában, hogy jól tükrözi a berendezés barátnője egyéniségét.

- Dobd csak le magad! Ne legyél feszélyezett. – és mintha csak példát akarna mutatni, végignyúlt az ágyon.

Elza most már egyáltalán nem érezte itt magát idegennek. Előjöttek benne a régi érzések az egykori, meghitt beszélgetéseikkel kapcsolatban. Ő is kényelembe helyezte magát. Egy fotelbe telepedett, lábait feltéve a karfára. Barátnője elégedetten látta, hogy Elza a régi önmaga.

- Na mesélj, mert szörnyen kíváncsi vagyok hogy kerültél Nádvárra és egyáltalán, hogy akadtál össze Csabával? – kérdezte Szilvi lényegre törően.

- Hát igen. Ez eléggé összetett történet. Nem is tudom, honnan kezdjem. – sóhajtott Elza.

- Talán mindjárt az elejéről. Én ott elakadtam a sztorival, amikor befejeztem a sulit és Pestre költöztem. Te még akkor munkát kerestél. Mi történt veled azután? – és felkönyökölt az ágyon, érdeklődő pillantását Elzára vetve.

- Takarító lettem egy ügyvédi irodánál.

- Hű, ez izgalmasan hangzik.

- Jaj, ne gúnyolódj, mert mindjárt nem mondom tovább. – mosolygott a lány.

- Jól van, na. De olyan komoly arccal mondtad, mintha egy temetésről mesélnél.

- Van benne valami. Végül is elég gyászos, már ami utána következett. – felelte komolyan.

- Hogyhogy? – kérdezte Szilvi, de most már tréfálkozás nélkül.

Azonban, mielőtt Elza folytathatta volna, halk kopogás hallatszódott az ajtó felől, majd röviddel utána Gizi néni lépett be a szobába.

- Bocsánat, kislányok! De én… csak hoztam frissítőnek limonádét és egy kis rágcsálnivalót.

Azzal letette a tálcát az asztalra a két pohár üdítővel és egy tányér linzersüteménnyel.

- De már megyek is, nem akarok zavarni. – folytatta és megindult az ajtó felé.

- Köszönjük. – mondták a lányok.

Gizella pedig, elégedettséggel az arcán, gyorsan távozott.

- Szóval? Hallgatlak. – mondta Szilvi, miközben feltápászkodott és az egyik poharat átnyújtotta barátnőjének, a másikat pedig magához véve, visszakucorodott az ágyra...

 

Ismerkedj meg a már kiadott regényeimmel is!

Szólj hozzá!

Címkék: regény szex erotika romantika erotikus blog Alice Miller Szegény ember lánya

A bejegyzés trackback címe:

https://eromantika.blog.hu/api/trackback/id/tr326295791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása