Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

EROMANTIKA

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megpróbáljam minél szélesebb olvasói körhöz eljuttatni írásaimat. Erotikus regényeket írok immár két éve. Az első kettőt magánkiadásban jelentettem meg, de terjeszteni nem tudom. Arra gondoltam, hogy keletkezésük sorrendjében következő, harmadik regényemet részletekben, blog-bejegyzések formájában közzéteszem. Minden kedves erotikabarátnak jó szórakozást kívánok!

Friss topikok

Szegény ember lánya - 18. rész

2014.05.24. 15:20 Alíz Molnár

Beléptek az ajtón. Csaba egy kétszobás lakótelepi lakásban lakott, ami Elza számára már pazar luxust jelentett. Világos volt, szemben tanyasi otthonával, ahol a kicsi ablakokon alig áramlott be valami fény. A bútorok, a szőnyegek modernek voltak és ízlésesek, a konyha, a fürdőszoba kicsi volt, de Elzát így is lenyűgözte. A lakásban elég nagy volt a rendetlenség és egy kis takarítás is ráfért volna, de a lány ennek ellenére is otthonosnak találta. Beléptek a nappaliba. Csaba kicsit zavartan kezdte kapkodni a foteleken széthagyott ruhadarabjait.

- Bocs’ a kupiért, ha tudom, hogy vendégem lesz, elpakoltam volna.

- Hagyd csak. – mosolygott a lány. – Nincs miért szabadkoznod, én vagyok az, aki ide pofátlankodott.

- Azt hiszem, ezt már megbeszéltük. Én hívtalak meg téged. Ülj csak le. – mutatott a felszabadított fotelre. Azzal a kezébe fogott ruha-halommal átsietett a másik szobába. Elza leült a fotelbe, mely kényelmet nyújtva ölelte át a hátát. Kimerült volt, most érezte csak igazán, hogy mennyire megviselték az elmúlt napok eseményei.

Csaba néhány perc múlva visszaérkezett egy palack üdítővel és poharakkal. Kérdezés nélkül töltött, majd a lánynak nyújtotta, aki nem is kérette magát.

- Köszönöm. – majd rögtön cseresznye-ajkai közé emelte a poharat és szemét lehunyva ivott.

Jól esett neki a hűs üdítő, szinte simogatóan hatott a kiszáradt torkára. A fiú elmélyült a pillanatban. Ismételten megállapította magában, hogy gyönyörű ez a lány.

- Gondolom, éhes vagy.

Elza szégyellősen bólintott.

- Remek. Én is az vagyok. Mit szólnál, ha rendelnék egy pizzát?

A lány megvonta a vállát.

- Miattam nem kell.

- Ugyan, én gyakran azt hozatok vacsorára. Szóval? Milyen legyen?

- Én még nem ettem túl sokszor. Nem nagyon tudom milyenek vannak.

- Oké. Akkor bízd csak ide. Mit szólnál a csirkemájashoz?

- Nekem jó.

- De biztos?

- Persze. – mosolygott a lány.

Csaba előkapta farzsebéből a mobiltelefonját és sebtében leadta a rendelést.

- Háromnegyed óra múlva hozzák. – közölte, miközben letette a telefont. – Addig, ha gondolod, nyugodtan fürödj meg. – folytatta. – Már csak azért mondom, – tette hozzá, – mert látom, hogy fáradt vagy.

- Valóban, az jól esne.

- Akkor menj csak. Tiszta törölközőt találsz a mosdó melletti szekrényben.

- Köszi. – válaszolta hálásan Elza, majd táskájából elővette a tusfürdőjét, a hálóingét és bizonytalanul elindult. – Melyik ajtó is az?

- Ja, bocs’. Itt rögtön, velünk szemben. Mellette a WC, itt mellettünk a másik szoba, a bejárattal szemben pedig a konyha van. Ne aggódj, itt nem tudsz eltévedni.

- Ja, igen. Mikor bejöttünk, láttam, hisz’ nyitva volt az ajtaja, csak egy kicsit össze vagyok zavarodva. – szabadkozott.

- Ne is törődj vele. Egyszerűen ilyen hatással vagyok a lányokra. – nagyképűsködött Csaba.

Elza elmosolyodott, aztán kiment a fürdőszobába…

Ismerkedj meg a már kiadott regényeimmel is!

Szólj hozzá!

Címkék: regény szex erotika romantika erotikus blog Alice Miller Szegény ember lánya

A bejegyzés trackback címe:

https://eromantika.blog.hu/api/trackback/id/tr256201997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása