Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

EROMANTIKA

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megpróbáljam minél szélesebb olvasói körhöz eljuttatni írásaimat. Erotikus regényeket írok immár két éve. Az első kettőt magánkiadásban jelentettem meg, de terjeszteni nem tudom. Arra gondoltam, hogy keletkezésük sorrendjében következő, harmadik regényemet részletekben, blog-bejegyzések formájában közzéteszem. Minden kedves erotikabarátnak jó szórakozást kívánok!

Friss topikok

Szegény ember lánya - 36. rész

2014.06.15. 08:36 Alíz Molnár

- Mi az, hogy nincs választásod? Igenis, hogy van. – ült fel Szilvia.

- Ugyan. Még ha lenne munkám. De nincs semmi. Iskola nélkül sehová sem kellek. Úgy érzem, cserbenhagytam az öcséimet. Megígértem, hogy segítek rajtuk, de még saját magamon sem tudok. Csődöt mondtam.

- Hát tudod, ha így belemerülsz az önsajnálatba, akkor valóban. Tudod, „segíts magadon, Isten is megsegít”. Gyere, mutatok valamit. – azzal az ablakhoz lépett. Elza követte.

- Látod az udvaron azt az autót?

A kocsibejárón egy rozsdabarna, 2011-es Kia Magentis állt.

- Az az én kocsim.

Elza ámulva nézte.

- Gyönyörű.

Szilvi a ruhásszekrényhez lépett, kitárta az ajtaját.

- Jaj, de szépek! És milyen sok! – simította végig a kezét Elza a vállfákon lógó ruhákon.

Szilvia leült az ágyra és folytatta.

- Pesten van két lakásom, egy egyszobás és egy háromszobás. Ja, és a bankszámlám sem üres.

Elza is leült a fotelbe.

- Irigyellek érte. Nekem sohasem lesz ennyi mindenem.

- Akár lehetne is… – mondta a barátnője és bekapott egy linzert.

- Hogyan? – kérdezte Elza izgatottan.

- Kemény és nehéz munkával. – felelte Szilvi rezzenéstelen arccal.

- Én nem félek a munkától. Lehet az bármi, csak lenne.

- Úgy gondolod?

Elza bólintott.

- Ha valóban eltökélt vagy, segíthetek. De csak akkor.

- Hát persze. – csillant fel a szeme Elzának.

- Mint már mondtam, kemény és nehéz munka.

- De mégis, miről van szó?

Szilvia kicsit hallgatott, majd mélyen barátnője szemébe nézett.

- Szex...

 

Ajánlom figyelmébe a már megjelent regényeimet is!

Szólj hozzá!

Címkék: regény szex erotika romantika erotikus blog Alice Miller Szegény ember lánya

A bejegyzés trackback címe:

https://eromantika.blog.hu/api/trackback/id/tr296303299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása