Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

EROMANTIKA

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megpróbáljam minél szélesebb olvasói körhöz eljuttatni írásaimat. Erotikus regényeket írok immár két éve. Az első kettőt magánkiadásban jelentettem meg, de terjeszteni nem tudom. Arra gondoltam, hogy keletkezésük sorrendjében következő, harmadik regényemet részletekben, blog-bejegyzések formájában közzéteszem. Minden kedves erotikabarátnak jó szórakozást kívánok!

Friss topikok

Szegény ember lánya - 27. rész

2014.06.02. 15:54 Alíz Molnár

- Hogyhogy mi folyik itt? – ismételte meg a férfi. – Telefonáltam.

- Azt én is észrevettem. Ki volt az, akivel ilyen bájosan elcsevegtél? – kérdezte gúnyosan.

- Na, álljunk csak meg! Ha jól veszem észre, te számon kérsz engem! – nézett a lányra éles tekintettel.

- Igen. Mondhatjuk így is. – felelte visszafogottan.

A férfi lezseren hátradőlt a fotelben. Arcizma se rezdült.

- És milyen alapon, ha megkérdezhetem?

Elza elbizonytalanodott a magabiztos férfi láttán. Fojtogatta a sírás.

- Nem értelek. Hiszen mi együtt vagyunk. De úgy tűnik, te megcsalsz engem.

- Miről beszélsz, kicsi szívem? Mi nem vagyunk együtt. Hol álmodtad ezt meg? Én nem ígértem neked semmit, így meg sem csalhattalak. Csupán csak jól érezzük magunkat, ha már így alakult, hogy egy fedél alatt élünk. De csak ennyi.

- Miért teszed ezt velem? Én szeretlek… – mondta Elza elcsukló hangon.

- Hát, az csak a te problémád. – válaszolta Csaba fagyosan.

- Kihasználtál… – motyogta a lány könnyes szemmel.

- Tessék?! Talán te nem akartad? Mi?! Válaszolj! – emelte fel a hangját a férfi.

- De igen. – suttogta.

- Ígértem én neked bármit is? – folytatta.

Elza csak a fejét rázta, miközben a könnyeit törölte.

- Na látod, cicám. Erről van szó. Jó veled. Jókat kefélünk és kész. Ez még nem zárja ki azt, hogy mást is meghúzzak. Úgyhogy megkérlek, ne próbálj meg többet engem elszámoltatni. Ne akarj a saját lakásomban szabályokat állítani. Jó voltam hozzád, de ez csak addig működik, amíg jól viselkedsz. Világosan beszélek?

Elza bólintott.

- Jól van. Örülök, hogy ezt tisztáztuk. Most pedig, mennem kell.

A lányban tusakodtak az érzelmek. Valóban, ő másképp gondolta a kettőjük kapcsolatát és ő szerelmes lett. Nem tudja elviselni a gondolatot, hogy Csaba más karjaiban töltse az éjszakát. Szüksége van rá.

- Ne menj el, kérlek.

Csabának mindjárt jobban tetszett ez a stílus. „Gyorsan leveszi ez a lány a lényeget”, gondolta.

- És miért maradjak? Tudsz rá valami nyomós érvet? – kérdezte, miközben felállt a fotelből.

- Miattam.

- Édes vagy, de ez most nekem kevés. Többre vágyok és valaki már nagyon vár.

Elza úgy érezte, versenybe kell szállnia az ismeretlennel. Talán, akkor maga mellett tarthatja a férfit. Hirtelen elhatározásra jutott, félretette női büszkeségét. Kioldotta a köntösét és ledobta magáról. Immár meztelenül állt az ajtóban. Csak selymes haja fedte be a vállát.

Csaba önkéntelenül is nagyot nyelt. Ez a látvány még mindig elkápráztatta. Pénisze is éledezni kezdett…

Ismerkedj meg a már kiadott regényeimmel is!

Szólj hozzá!

Címkék: regény szex erotika romantika erotikus blog Alice Miller Szegény ember lánya

A bejegyzés trackback címe:

https://eromantika.blog.hu/api/trackback/id/tr296260014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása