Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

EROMANTIKA

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megpróbáljam minél szélesebb olvasói körhöz eljuttatni írásaimat. Erotikus regényeket írok immár két éve. Az első kettőt magánkiadásban jelentettem meg, de terjeszteni nem tudom. Arra gondoltam, hogy keletkezésük sorrendjében következő, harmadik regényemet részletekben, blog-bejegyzések formájában közzéteszem. Minden kedves erotikabarátnak jó szórakozást kívánok!

Friss topikok

Szegény ember lánya - 13. rész

2014.05.19. 18:38 Alíz Molnár

Ahogy közeledett az irodához, úgy nőtt az elszántsága. Nem akart várni, nehogy inába szálljon a bátorsága, így nagy lendülettel, udvariatlanul tört rá a férfira.

Az ügyvéd az íróasztalánál ült, kávéját kavargatva. Meglepődve nézett a rárontó lányra, aki ingerülten becsapta maga mögött az ajtót.

- Mire véljem ezt? – kérdezte Dr. Séra.

- Visszahoztam, amit nálunk felejtettél. Ja… – és a fehérneműs szatyrot a doboz tetejére lökte. -Erre sem lesz szükség, befejeztem… Felmondok. Itt a mobilod is. – és a telefont az asztalra csúsztatta.

A férfi felemelkedett az asztaltól és a magabiztos lányhoz lépett.

- Na, csak lassan a testtel, kicsikém… – és a lány háta mögé kerülve, a fülébe sziszegte. – Van egy megállapodásunk.

Elza magabiztossága alábbhagyott, de próbálta nem mutatni.

- Nem érdekel. Tegyél, amit akarsz, én többet nem…

Az ügyvéd erősen megmarkolta a karját, a lány felszisszent.

- Tartozol nekem. Gondoltad volna meg hamarabb. A pénzem, az azért kellett, mi? Te akarsz hülyére venni? Enge-e-em?!

- Megadom a pénzt, amint tudom. – felelte, most már remegő hangon Elza. – Ereszd el a karom, ez fáj…

- Én betartottam az egyezség rám eső részét, hát te is tedd azt. – és a másik kezével ráfordította a kulcsot a zárra.

Magához húzta a lányt. Fél kézzel, hátulról erősen átkarolta és másik kezét Elza lába közé csúsztatta. A lány próbált szabadulni a szorításból, de hiába.

- Kérlek, ne… Beszéljük meg. Nekem ez nem megy.

- Dolgozz meg a pénzedért, te cafka! – és a férfi az asztalhoz vonszolta a lányt, majd ráborította.

Elza próbált ellenállni, de Dr. Sérát ezzel még nagyobb izgalomba hozta.

- Szóval, játszani akarsz? Hát legyen! – zihálta a lány fülébe.

Miközben fél kézzel leszorította az asztalhoz, másik kezével bugyistól lecibálta a lány nadrágját és merev hímtagját is szabaddá tette. Elza hasztalan vergődött. A férfi hátulról erőszakosan benyomakodott a hüvelyébe. A szűk járat még az ő vékony és rövidnek mondható péniszét is szorosan fogta körbe. Elzát fájdalommal töltötte el a behatolás.

Az ügyvéd keményen csapkodta ágyékát a lány formás fenekéhez. Hangosan szuszogott, akár egy gőzmozdony. Elza megadta magát és abban reménykedett, hogy hamar szabadul. A férfi túlságosan be volt gerjedve, így az aktus nem is tartott sokáig. A lánynak azonban ez a néhány perc is örökkévalóságnak tűnt. Az ügyvéd még egyszer erőteljesen, mélyrehatóan benyomta a péniszét és hangos nyöszörgés közepette elélvezett.

Miután végzett, elengedte áldozatát és visszabújtatta nemi szervét a nadrágba.

Elza erőtlenül, megtörve húzta fel a nadrágját. A férfire nézett. Zsíros arca kipirult volt, verejtékben úszott.

- Tűnj a szemem elől. Örülj, hogy ennyivel megúsztad. Sokba került nekem ez a két menet. Ne lássalak itt többet!

A lány megalázottan, szó nélkül hagyta el az irodát, remélve, hogy soha többé nem látja viszont ezt az embert…

Ismerkedj meg a már kiadott regényeimmel is!

Szólj hozzá!

Címkék: regény szex erotika romantika erotikus blog Alice Miller Szegény ember lánya

A bejegyzés trackback címe:

https://eromantika.blog.hu/api/trackback/id/tr126182626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása