Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

EROMANTIKA

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megpróbáljam minél szélesebb olvasói körhöz eljuttatni írásaimat. Erotikus regényeket írok immár két éve. Az első kettőt magánkiadásban jelentettem meg, de terjeszteni nem tudom. Arra gondoltam, hogy keletkezésük sorrendjében következő, harmadik regényemet részletekben, blog-bejegyzések formájában közzéteszem. Minden kedves erotikabarátnak jó szórakozást kívánok!

Friss topikok

Szegény ember lánya - 41. rész

2014.06.24. 15:31 Alíz Molnár

- És hová mennél te szerencsétlen? Felülsz egy buszra? – kérdezte gúnyosan.

- Szilvivel Pestre megyek. Nála fogok lakni. Tud nekem munkát. Nem leszek többé a terhedre.

Csaba meghökkent. Erre nem számított. Nem akarta, hogy elmenjen a lány, nem akarta elveszíteni olcsó kis játékszerét.

- Ha innen elmész, többé nem jöhetsz vissza. – próbálta elbizonytalanítani. – Gondold meg, én mindent megadtam neked, amire szükséged volt. Anyádéknál nem volt ilyen dolgod.

- Tudom és köszönöm. De nem akarok tovább a terhedre lenni. Neked is jobb lesz így. – azzal becipzározta a táskáját. – Akkor én megyek.

A férfi ekkor azonban felugrott a fotelból.

- Nem mész te sehová! – hördült fel.

Elza megijedt és táskáját megragadva az ajtóhoz futott. Csaba azonban hamar utána lépett és durván megszorította a karját.

- Eressz, ez fáj! – jajdult fel a lány.

- Az enyém vagy! – sziszegte Csaba eltorzult arccal. – Én mondom meg, hogy mit csinálsz! Érted? Úgy látszik, túl gyengéd voltam veled.

- Engedj! Megbolondultál?! – próbált kiszabadulni Elza a szorításból.

A férfi azonban tántoríthatatlanul fölé magasodott és egyre erősebben fogta a lány törékeny karját, aki rémülete ellenére próbálta megőrizni hidegvérét, bár nem sok híja volt, hogy a pánik eluralkodjon rajta.

- Váljunk el normálisan. Ha nem engedsz, akkor Szilvia kihívja a rendőrséget. Lent vár a kocsiban. Kérlek!

Csaba még néhány másodpercig dühösen nézett a lányra, aztán szorítása engedett.

Elza kihúzta a karját a férfi kezéből, gyorsan feltépte az ajtót és szaladni kezdett.

- Kurva!!! Mocskos kis ribanc! – kiáltott utána Csaba tehetetlenül és becsapta az ajtót…

Ajánlom figyelmedbe a már megjelent regényeimet is!

Szólj hozzá!

Címkék: regény szex erotika romantika erotikus blog Alice Miller Szegény ember lánya

A bejegyzés trackback címe:

https://eromantika.blog.hu/api/trackback/id/tr256410417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása