Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

EROMANTIKA

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megpróbáljam minél szélesebb olvasói körhöz eljuttatni írásaimat. Erotikus regényeket írok immár két éve. Az első kettőt magánkiadásban jelentettem meg, de terjeszteni nem tudom. Arra gondoltam, hogy keletkezésük sorrendjében következő, harmadik regényemet részletekben, blog-bejegyzések formájában közzéteszem. Minden kedves erotikabarátnak jó szórakozást kívánok!

Friss topikok

Szegény ember lánya - 20. rész

2014.05.26. 14:33 Alíz Molnár

- Figyelj! Maradj itt pár napot. Legalább amíg kitaláljuk, hogy mi lesz. Keresünk munkát.

- Nem. Ezt nem fogadhatom el. Így is olyan sokkal tartozom neked. Ráadásul nem is vagyok neked senkid. – szabadkozott a lány.

- Nézd, azzal, hogy elhívtalak, úgy érzem, tartozok ennyi felelősséggel érted.

- Nem. Nem tartozol semmivel. Én vagyok a te adósod. Reggel elmegyek.

- Ugyan! Ne csináld már. Engedd, hogy segítsek. Ha másért nem, hadd legyen valami jó cselekedetem.

- Tényleg nagyon rendes vagy, de…

- Ez a beszéd! Akkor ezt megbeszéltük. Holnap délelőtt dolgom van, de délután segítek. Meglátjuk, akad-e valami a környéken.

- De én…

- Nem kell hálálkodni. Edd még meg azt a kis pizzát.

- Köszönöm. – suttogta Elza könnyes szemmel és még befejezték a vacsorát.

- Gyere. – állt fel az asztaltól Csabi. – Megágyazok a nappaliban, a kihúzhatós kanapén, ha úgy megfelel.

- Persze, nekem tökéletes lesz.

Miután elrendezték Elza ideiglenes lakosztályát, Csaba vonult el a fürdőszobába. Nem időzött annyit ott, mint a lány, nem akarta vendégét sokáig magára hagyni. Mikor végzett, a nappali felé vette az irányt. Az ajtó csukva volt. Bekopogtatott. Várt egy kicsit, de nem jött válasz. Óvatosan megnyitotta az ajtót és bekukucskált. Kellett néhány másodperc, míg szeme megszokta a félhomályt. Az előszobából és az utcáról beszűrődő fény egészen megvilágította a szobát. Csend volt bent. Elza aludt. Háttal fordult az ajtónak, egyik lábát keresztülvetve a takaróján. Jól körvonalazódott az alakja. Most zavartalanul szemügyre vehette a lányt. Hosszú, kecses lába volt, mely a gazelláéra emlékeztette. Hálóruhája egészen felcsúszott, így láthatóvá vált a formás feneke. Csaba nem volt benne biztos, hogy a lányon volt-e bugyi. Ilyen fényviszonyok mellett nem tudta kivenni. Nagyot nyelt. Szemeivel tovább vizslatta kerek csípőjét, keskeny derekát, gömbölyű vállát. Szőke haja, ahogy a párnán szétterült, úgy festett, mint a kalászos búzamező. Kedve lett volna megérinteni, tenyerével végigsimítani testének minden domborulatát, de be kellett még érnie ezzel a lopott pillanattal, amikor tekintetével pásztázhatja ezt a gyönyörködtető „tájat”. „Majd”, gondolta és halkan becsukta az ajtót…

Ismerkedj meg a már kiadott regényeimmel is!

Szólj hozzá!

Címkék: regény szex erotika romantika erotikus blog Alice Miller Szegény ember lánya

A bejegyzés trackback címe:

https://eromantika.blog.hu/api/trackback/id/tr526210840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása