Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

EROMANTIKA

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megpróbáljam minél szélesebb olvasói körhöz eljuttatni írásaimat. Erotikus regényeket írok immár két éve. Az első kettőt magánkiadásban jelentettem meg, de terjeszteni nem tudom. Arra gondoltam, hogy keletkezésük sorrendjében következő, harmadik regényemet részletekben, blog-bejegyzések formájában közzéteszem. Minden kedves erotikabarátnak jó szórakozást kívánok!

Friss topikok

Szegény ember lánya - 4. rész

2014.05.10. 14:23 Alíz Molnár

Mikor hazaért, a falnak támasztotta a kerékpárt és bement a konyhába. Az anyja már türelmetlenül várta.

- Na, mit mondott? Mondd már!

Elza leroskadt az asztalhoz, egy kopott hokedlire.

- Adnál egy pohár vizet?

Az anya töltött a kannából és a lányának nyújtotta a poharat, majd ő is leült mellé.

Elza megitta a vizet.

- Nincsenek jó híreim. Egy héten belül össze kell szedni százhúszezer forintot, vagy viszik a tanyát.

- De hát honnan vegyünk annyi pénzt?

- Nem tudom.

- Nem tudsz kérni valakitől?

- És kitől? Meg mikorra adnánk azt meg, hmm?

- Annyira bíztam benne, hogy mond valamit.

- Hát mondani, azt mondott… – felelte a lány gúnyosan. – Szexuális szolgáltatás fejében ideadja a pénzt. A szemétláda…

Az anyja egy kicsit hallgatott, majd megszólalt.

- Ez komoly?

- Szerinted? Viccelődnék én ilyennel?

Az asszony megragadta a lánya kezét.

- Kislányom… – suttogta. – De hisz’ akkor nálad a megoldás kulcsa.

Elza idegesen elrántotta a kezét.

- Anya! Hogy mondhatsz ilyet? Képes lennél eladni?

A nő lesütötte a szemét.

- Én megtenném… a helyedben. De nyilván nem az én szikkadt testem kell neki. Hát nem érünk ennyit neked? A testvéreid? Meg aztán, ki tudja, talán még jól is éreznéd magad. Egy finom, művelt ember.

- Úristen! A gyereked vagyok! Hogy mondhatsz nekem ilyet?!

- Fejezd be a nyafogást! Önző vagy! Nem nagy dolog, más is megteszi!

- Én vagyok önző? Ez undorító!

- Mert? Kinek hiszed magad? Tudod mit? Ne tedd meg. Legfeljebb mind az utcára megyünk. Akkor majd játszhatod az erényes madámot!

Azzal felpattant a nő és kiviharzott a kertbe.

Elza nagyot csalódott az anyjában. Miért tőle várják a megoldást? Hogy gyűlöli azt a semmirekellő nevelőapját. Miért ilyen alakokkal állt össze az anyja? Neki is ilyen jövője lesz? Csak ennyit ér ő is? Mi lesz az álmaival, a szerelemmel? Ehhez is kiváltságosnak kell lenni?

A nap hátralevő részében reménytelen helyzetén tűnődött...

Este, Gergő odabújt nővéréhez, fejét az ölébe hajtotta. Elza simogatta a kisfiú haját.

- Elza…

- Igen?        

- Anya azt mondta, hogy elvisznek minket hamarosan az intézetbe, mert nincs pénzünk. Igaz ez? Én nem akarok innen elmenni.

- Ne félj kicsim. Nem is kell. Meglátod, minden jóra fordul.

- Ez biztos?

- Szavamat adom.

- Akkor jó. Már úgy féltem.

Elza simogatta a kisöccsét, miközben tekintete a távolba révedt. Félt a holnaptól, ami számára semmi jóval nem kecsegtetett.

Ismerkedj meg a már kiadott regényeimmel is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eromantika.blog.hu/api/trackback/id/tr916146833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása