Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

EROMANTIKA

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megpróbáljam minél szélesebb olvasói körhöz eljuttatni írásaimat. Erotikus regényeket írok immár két éve. Az első kettőt magánkiadásban jelentettem meg, de terjeszteni nem tudom. Arra gondoltam, hogy keletkezésük sorrendjében következő, harmadik regényemet részletekben, blog-bejegyzések formájában közzéteszem. Minden kedves erotikabarátnak jó szórakozást kívánok!

Friss topikok

Szegény ember lánya - 40. rész

2014.06.22. 13:20 Alíz Molnár

Szilvia rutinosan vezetett, Elza biztonságban érezte magát mellette. Autóval hamar megtették a távot. Leparkoltak a háztömb előtt. Elza kiszállt.

- Sietek, maximum egy fél óra. Ha mégsem jönnék, akkor gyere utánam.

- Miért mondod ezt?

- Nem is tudom. Kicsit tartok Csabától. Olyan rossz érzés fogott el vele kapcsolatban. – mondta aggódva és érezte, hogy olyan, mintha görcs lenne a gyomrában.

- Nem lesz semmi baj. – nyugtatta Szilvia.

- Ha te mondod, akkor bizonyára. – felelte a lány és becsukta a kocsiajtót. Ahogy ment fel a lépcsőn, érezte, hogy térdei ingataggá vállnak. Reménykedett, hátha a férfi nem lesz otthon. Megállt az ajtó előtt, reszkető kézzel lenyomta a kilincset. Nyitva volt. Csaba már hazaérkezett.

Csendesen osont végig az előszobán, belépett a hálóba. A férfi ott ült a fotelban.

- Te hol voltál? – emelte dühös tekintetét a lányra. – Miben állapodtunk meg? Hogy a tudtom nélkül nem mész sehová. Erre, alig hogy kiteszem a lábam, te máris kereket oldasz. Mi volt olyan sürgős? Beavatnál?

- Csak Szilvinél voltam. – magyarázkodott Elza. – Gondoltam, te úgysem vagy itthon, nem zavarna.

- Te csak ne gondolkozzál. Arra itt vagyok én. Megmondtam, amíg ebben a lakásban élsz, azt teszed, amit én mondok!

- Hát ez az. – bátorodott fel a lány. – Én elmegyek.

Azzal a szekrényhez lépett és az aljából elővette viseltes táskáját.

Csaba nem vette komolyan, azt hitte a lány csak bepróbálkozik. Elza azonban sebes mozdulatokkal gyűrte ruháit a táskába. A férfi nézte egy darabig, aztán megszólalt…

Ismerkedj meg a már kiadott regényeimmel is!

Szólj hozzá!

Címkék: regény szex erotika romantika erotikus blog Alice Miller Szegény ember lánya

A bejegyzés trackback címe:

https://eromantika.blog.hu/api/trackback/id/tr396398041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása