Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

EROMANTIKA

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megpróbáljam minél szélesebb olvasói körhöz eljuttatni írásaimat. Erotikus regényeket írok immár két éve. Az első kettőt magánkiadásban jelentettem meg, de terjeszteni nem tudom. Arra gondoltam, hogy keletkezésük sorrendjében következő, harmadik regényemet részletekben, blog-bejegyzések formájában közzéteszem. Minden kedves erotikabarátnak jó szórakozást kívánok!

Friss topikok

Szegény ember lánya - 21. rész

2014.05.27. 18:17 Alíz Molnár

Eltelt három nap. Elza szerette volna viszonozni vendéglátója szívességét. Ezért, amíg a férfi dolgozni volt, ő kitakarította a lakást, rendet rakott. Kivasalta a ruhákat, majd elrendezte a szekrényben azokat. Mire pedig a házigazda hazaért, meleg vacsorával várta. Csaba örömmel fogadta a lány ténykedését, ő pedig ígéretéhez hűen segített Elzának. Összegyűjtötte az apróhirdetéseket, közösen böngészték az interneten az állásajánlatokat.

- Semmi, semmi, semmi! – mondta a lány csalódottan, miközben a laptop fölött görnyedtek. – Ez teljesen reménytelen. – fakadt ki.

- Ejnye, ilyen könnyen feladod? – emelte Csaba a tekintetét a lányra.

Elza egyre közelebb érezte magát a férfihoz, valami megmagyarázhatatlanul vonzotta hozzá, mint egyfajta mágnes. Szerette ezeket a pillanatokat, amikor a közelében lehetett. Most, hogy tekintetük találkozott, képtelen volt elszakadni tőle. Nézték egymást, némán, szótlanul, majd Csaba ajkaival lassan a lányéhoz közeledett, míg egyszer csak egybe nem forrtak. Elza lehunyt szemmel adta át magát a csóknak. Minden porcikájával vágyott rá. Testét forróság öntötte el, lábai elgyengültek. Csaba ajkaival azonban lassan eltávolodott.

- Bocsánat, nem kellett volna. – szabadkozott.

- Talán megbántad? – kérdezte a lány szemlesütve.

- Nem, dehogy. Csak nem volt túl szép tőlem. Visszaéltem a helyzeteddel.

- Én nem bántam… Sőt… – felelte és megfogta Csaba kezét.

- Valóban? – mélyedt ismét a fiú Elza tengerkék szemeinek mélységébe.

- Valóban. – suttogta.

- De én többre vágyok, mint egy csók. – folytatta a férfi, tekintetét egy pillanatra sem elszakítva.

- Mint ahogy én is. – felelte a lány, miközben a szája széle megremegett.

Ekkor a férfi átkarolta és magához húzta. Ajkait ismét a lányéra tapasztotta. Csókjuk azonban most már hevesebbé, szenvedélyesebbé vált. Testük egyre szorosabban simult össze…

Ismerkedj meg a már kiadott regényeimmel is!

Szólj hozzá!

Címkék: regény szex erotika romantika erotikus blog Alice Miller Szegény ember lánya

A bejegyzés trackback címe:

https://eromantika.blog.hu/api/trackback/id/tr356220437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása